امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

اِليــــــــــــما

نامت بلند آوازه و زیبنده

1391/4/9 20:34
نویسنده : اِليــــما
585 بازدید
اشتراک گذاری

دردانه معصوم مادر، هر روزی که از داشتنت  لمس حضورت و هیجان بودنت می گذرد بیش از پیش مهرت در تار و پود وجودم ریشه می کند و عمیقتر درک می کنم که  نیاورد روزی را که خدا پدری و مادری را به فرزندش بیازماید

دیگر تمام وجودم شده ای

با تو به خواب می روم   رویا می بینم ودر تمام لحظات آرامشم نیمه هوشیار و بیدار لمس بودنت را حض می کنم مادر

با تو برمی خیزم به حضورت بعد از سلام به خدا سلام می گویم  سلامتیت را التماس می کنم و تورا به دستان توانگرش می سپارم

به گمانم همین ها یعنی مادر شدن یعنی تفاوت این لحظه ها با تمام لحظه های دیگر تجربه شده

صبح امروز با هم ندبه خواندیم  آن هم متفاوت  ازهمیشه بود انگار با من زمزمه می کردی و قطعا حس و حالش با همیشه  ایام فرق می کرد

دعا کردیم

برای خاله نرجس مهربانی که چندی است برای احیا سلامتیش تنهای تنها در نبردی بزرگ می جنگد

برای خاله هدی که این روزها دلتنگ دلتنگ دلتنگ است

برای بابا عادلت آرادم که مهربان و سلامت و صبور سایه اش بر سرمان مستدام بماند

برای خاله سمیه که این روزها خدا ی مهربان به یکبار ه نبرد در چند آزمون را  بر عهده شانه هایش گذاشته است

برای خاله نانان که این روزها به لطف پروردگار مهربانی معجزه حمل می کند که الهی مولودش سالم و صالح در بطنش شکوفا گردد

و .....

و برای من آرادم دعا کن صبرم مضاعف گرددد دعا کن جدا شوم از آنچه بوی بد و متعفن زمینی بودن می دهد ، برای انتخاب اسمت با خودم درگیرم مادر و با اطرافیانی که باز و باز و باز حرمت حریمم را نمی شناسند و بی دلیل در امری که تنها به ما مربوط است دخالت می کنند

من  : تو و همه ی  زندگیم را از خدای خطا پوشم  با توسل و توکل گرفته ام ، وجود و حضور خدا در لحظه لحظه زندگیم ساری جاری و پایدار بوده است هر چه دارم به برکت داشتن اوست هرچند بد بندگی های من در طول مدت زندگی اثبات فرزند خلف بودن مادرم حوا بوده باشد، اما ...

نمی دانم آراد در انتخاب اسمت مانده ام خواسته دل مادر اسمی اصیل  فارسی و ایرانی بود اما آنچه دیگران بدون حق دخالت را مجاب به دخالت می کند و نمی دانم این حق را از کجا برای خود  به همراه دارند تلخ کردن انتخاب شیرینی است که بسیار در خصوصش وقت صرف کردم دعا کن مادر صبوری پیشه کند این روزها چون  تا به امروزش  که کمتر کینه ای را در دل خود نگاه داشته است بیکینه بگذراند و تو به آنچه شایسته آنی برسی....

آراد

آروین، آرین، رادین، سپنتا،فرداد، کاوه  بردیا   و رهام

امیر ارشیا، امیر پارسا، امیر رضا، امیر محمد، امیر مهدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ملی جون
10 تیر 91 18:16
مگه اسم گل پسرتون آراد نشده؟


نه ملی جون نی نیبه دنیا نیومدند هنوز تصمیم نهایی نگرفتیم
سمیه جون
11 تیر 91 11:40
حتی دست پرستو....الهام جان یه چیزی بخوا که از دست خدا بر بیاد آخه...این چیزا چیه می خوای؟؟؟؟
سمیه جون
11 تیر 91 11:50
ایشالا که هر اسمی روش میذاری آیندگان اسم پسر شما را روی فرزندانشان بگذارند چون که شیفته شخصیت او شده اند نه شیفته نامش...و امیدوارم نامش در آسمان ها پرطرفدارتر از زمین باشد...


ممنون سمیه جون