امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

اِليــــــــــــما

وقتی بابا ماه می شود

1391/12/20 8:49
نویسنده : اِليــــما
474 بازدید
اشتراک گذاری

سرت که شلوغ بود ...

 

شلوغ تر هم می شود... محضِ خاطرِ روزهای آخر  اسفند ماه...  آن هم روزهای از نیمه به بعدش

خانه تکانی و دل تکانی و سرانجام دادن به کلی کار که انگار باید و فقط در روزهای آخر سال به انجام برسند... که می رسند خیلی عجیب و باور نکردنی

به خاطر همه ی این ها،حواست پرت می شود جایی دور که فرصت پیدا کردنش را پیدا نمی کنی و با اراده اجازه می دهی چند روزی همان جاها پرت بماند، تا سرِ فرصت بروی دستِ حواست را بگیری، نازش را بکشی و از آن جایِ پرت بیاوری کنارِ دلت بنشانی و  پناهش دهی...

در همین روزهای حواس پرتی و دل مشغولی، دفتری باز می کنی چند برگ!!! و تمامش را پر می کنی از تجلیلُ خودت، گذشت هایت،  مادرانگی هایت ،نخوابیدن هایت،خانه داری و مهمان داری هایت و حتی به رخ خودت هم این همه از خود گذشتگی را می کشی، ثبت می کنی...

یک روز عصر ناخواسته گوش هایت تیز می شود ....

به مکالمه تلفنی همسری با کسی ...که چه کسی بودنش خیلی اهمیتی ندارد وقتی مکالمه ای به این مهمی در حال رد و بدل شدن است

همسری  برایش می گفت هرچند من هم خیلی دوست دارم پسرک را به حمام ببرم تا شاید کمکی کرده باشم اما فندق با الی مامانش حمام می رود ،  چون کمی که بزرگ تر شود دیگر نمی شود... حمام بردن امیر ، مامانش را شاد می کند خنده به لبانش می نشاند، خستگیش را در به در می کند و برایشان خاطره می شود آن شعر خواندن و آب پاشی کردن و شلوغ کاری ها ...

دوباره کم آوردم... کم شدم ...از تک بعدی دیدنم ... راضی از یکطفرفه قاضی  رفتنم... او چقدر دورتر را می بیند و لحظه های آینده مرا مطابق سلیقه ام می سازد  بی صدا ، بی ادعا ، آرامِ آرام و یواشکی ...

و من به او، به بزرگیش، می بازم... بازی در این صحنه ی سخت را  

 و دوباره می رسد لحظه ای که بابا ماه می شود ... و مامان یواشکی دور ماهش  می چرخد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

زری مامان مهدیار
20 اسفند 91 9:27
الهی خدا این مامان و بابای نازنین و ماه رو برای فندق کوچولو حفظ کنه


متشکریم م م م م م م م
مامانی محمد طاها
20 اسفند 91 10:07
مامانی واقعا حمام کردن نی نی هامون لذت دیگه ای داره


واقعا
الان بهترین تفریحم حموم با فندق خانه
شیما مامان درینا
20 اسفند 91 11:39
آفرین به بابا ، آفرین به مامان


خیلی هم ممنون ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن
مامان سارا
20 اسفند 91 13:10
الی مامان من عکس فندوق رو می خوام


این هفته حتما ا ا ا ا ا ا
زهرا مامان امیرحسین
20 اسفند 91 15:16
الی مامان جووووووووووووووووووووون
بازم مطالبتون جوگیرمون کرد
موضوع از این قراره که...
این گل پسر ما اصلا از حموم خوشش نمیاد یعنی اوایل دقیقترش تا دوماهگی خوب بود ولی خب الان نه..
خلاصه که خیلی سخت شده کارمون..هفته ای ی بار اونم بکمک باباشون میبریمش..امروز با خوندن مطلبتون شرمنده ولی ی کم حسودیم شد این بود که تصمیم گرفتم خودم تنهایی ببرمش حموم...خداییش هم تجربه ی خوبی بود و امیرمم باهام راه اومد وایندفعه نصف دفعات پیش گریه کرد
ممنونم خاله الی مهربون
این تشکر از طرف مش حسین آقامون بودددددددد


سلام مامانی....
من و امیر جدی بهمون کلی خوش می گذره
چون اول و آخرش بازیه و اون وسطا یه شستشو هم داریم کلی هم وسیله داریم برا حموم رفتن کتاب و اسباب بازی ...یه چیز یواشکی
سوای تعارفات معمول وبلاگی
من خیلی خیلی مش حسین آقارو دوست دارم خیلی مامانش
دو نفرگی هاتون مستدام ...
زهرا مامان روشا
21 اسفند 91 9:20
آفرین به این همسر قدرشناس

منظورم خودته هاااااااااااااااااااا


منظورتون خیلی خوب و معلوم بود ...متشکریم
مامان امیرحسین
21 اسفند 91 16:43
بعضی وقت ها شرمنده می شوم وقتی که ماه خانه ام بی اینکه بدانم دور سرم می چرخد ... و من هم آن روز دلم می خواهد هزار بار دور سرش بچرخم ... و برای هزاره هزارم تسلیم بزرگی اش شوم...
خدایا مواظبشان باش و کمکشان.
خیلی زیبا بود الی مامان.لذت بردم.


ممنون
ماه خانه تان سلامت
زهرا مامان امیرحسین
21 اسفند 91 22:52
الی مامان
ی خصوصی خشگل مهمونمون باش


چشم م م
زهرا مامان امیرحسین
21 اسفند 91 22:57
راستی ممنونم از راهنماییتون بابت داشتن ی حموم پر خاطره و بدون گریه البته در قالب ی گپ دوستانه(منظورم استفاده از اسباب بازی)
ناگفته نماند که ما همه این راه هارو رفتیم و نتیجه نگرفتیم



نی نی ها با هم فرق می کنن دیگه.خواهش می کنیم خانم
الی مامی آراد
22 اسفند 91 10:55
الی مامان میبینم که از آقای پدر تعریف میکنین الهی همیشه شاد و خوش باشین


بله
بعضی وقت هاش کاری نداره
مامان رادین
4 اردیبهشت 92 10:37
چه زیبا مینویسید.بیشتر محو خواندن شدم تا معانی آن.لینکتون میکنم.


ممنونم
لطف می کنید