امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

اِليــــــــــــما

من همین جاهایم..

1391/11/17 7:42
نویسنده : اِليــــما
429 بازدید
اشتراک گذاری

من همین جاهایم... همین حوالی

 جایی در شهر دودی  تهران

 در طبقه ی پنجم ساختمانی ۱۶ طبقه با منظره ای از تردد سریع ماشین ها از چند سو که گاهی  وقت نمی شود  حتی یک بار در روز به سرعتشان چشم بدوزم

 

پرچمی بلند و بر افراشته  درست پشتِ سرم پشتِ شیشه خاک گرفته ی اتاق و شهر اغلب خاکستری

برای خودش در جهت های مختلف می لرزد

کنج اتاقی بزرگ با کلی در و دیوار کج ... با ۸ میز و ۹ همکار و همان کارهای همیشگی و دوستانم ...که به گمانم دوری شش ماهه دوست ترمان کرده است  شاید هم چون حال و هوایم امیر فندقی است ، نگاهم به نوعِ حالشان ،کردارشان و احوالشان متفاوت است

کلا این روزها انگار دوستانه تر است خدا کند همین طور هم بماند

 تمام این ها می شود ۷:۱۵ دقیقه صبح تا ۱۴:۴۵ دقیقه ظهر منِ بی امیرک

 ولی متفاوتم با همه ی آن روزهای قبلِ اداره ای

 متفاوتم با آنگونه بودن ها و خیلی دورم از بعضی رفتارهای رایج آن زمانم

 ماراتن بزرگ ۳ نفره ای را شروع کرده ایم با امیرک و بابایش

 از بیدار باش ۵ صبح تا خاموشی ۱۰ یا ۱۱ شب

 اما همه چیز از پیش بینی من بهتر است ،

خیلی راحت تر از تصورم بیدار می شوم

لباس امیر خان را بی درد سر اضافه می کنم و پسرم وقتی خلاف میلش هم بیدار می شود،‌ با لبخندم تمام لثه ی بی دندانش را هدیه می کند به نگاهٍ صبح گاه مادر

چگونه می شود این لحظه ها را دید و خوب نبود

ترافیک صبح تهران هم بسیار روان تر است و خیلی سریع می رسیم شاید چون معجزه ام در آغوشم خوابیده است

غصه های اداره هم  با همه ی زیادیشان دقیقا تا آنجا هست و آزار می دهد که هنوز به امیر نرسیده ام ،‌او که هست فقط خوبی است فقط آرامش

 این تامین اجتماعی بشده است مخل آسایشمان جایز نمی بیند حقوق حقه ی مارا آن هم این روزهای کم پولی ، وقتٍ پول گرفتند چقدر شیرند و ...

اشتباه بود تغییر صندوق بازنشستگی از بیمه خدمات به تامین  

و دیگر همین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

گلبرگ
17 بهمن 91 9:53
پاینده باشی مامانی
من که بعد از 23 ماه هنوز نتونستم چنگ بندازم به جگر اون چندر غاز


شوخی می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای وای من
رسمی یا پیمانی بودید؟؟
چه خبری دادی ب من بانو
گلبرگ
17 بهمن 91 15:16
پیمانی مامان


اون وقتی که قلپ قلپ از همه ی دریافتی هامون کم می کردن خیلی خوشحال بودن اما حالاااااااااا
خیلی از دستشون ناراحتم ب کجا رسید کارتون الان؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان نيلي
18 بهمن 91 9:10
سلام الي مامان
اميدوارم روال زندگيت همينطور اروم بمونه
من كه بعد 6 ماه تامين اجتماعي رفتم گفتن چون رسمي هستم اداره بايد هر ماه برام واريز مي كرده بخشنامه شو كه به اداره دادم اداره هم همشو داد


خدایییییییییییییییی من
پس این قصه سر دراز دارددددددددددد
مامان سارا
18 بهمن 91 13:08
مامان الی من با اوضاع کمی بهتر از گلبرگ جون ، بعد از گذشت 4 ماه برگشت به کار هنوز نتوانستم چنگ بزنم به جگر اون چندرغاز ( به قول گلبرگ جون ) .
قرار بود پس از یک ماه و ارائه فرم برگشت به کار ، 20 روز بعد واریز کنن
هنوز 20 روز بعد مد نظر اونا نرسیده

ب نظرم یه سلام دست جمعی بدیم ب تامین اجتماعی
خدا کنه زودتر 20 روز بشه مامانی