امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

اِليــــــــــــما

مادری 4 ماه و 22 روز و 14 ساعت و 58 دقیقه و 47 ثانیه ایم!!!!!!!!!!!!!

1391/9/28 14:23
نویسنده : اِليــــما
355 بازدید
اشتراک گذاری

دختری 34 ساله ام برای مادری که همیشه ی همیشه با وجود استقلال مالی کمترین ها را برای خودش خواست و داشت و پدری که بیش از هر چیز دیگر، استقلالم برایش مهم بود گاهی به بهای تجربه نکردن آغوشش و حتی گرمی بوسه اش که در نظرم نیرزید

 نوه ای 34 ساله ام ، ارشد برای مادر بزرگ و پدربزرگی هایی از تبار خوبی ها همان ها که بوی کاه گل خانه ی قشنگشان تا چندی پیش پر می کرد کودکی و نوجوانیم را از شور و شعف. و واکنون تنها مانده اند مادر بزرگ هایی بی همسر... خانه هایی که پر است از نوستالوژی های کوچک و بزرگ وجای خالی  پدربزرگ هایی که دیگر نیستند

خواهری 33 ساله ام  ، خواهر برادری که مهربان بود و با گذشت با یک دنیا خاطره مشترک بزرگ و کوچک و جور واجور ، اندکی می شود که کمتر هست می خواهد که کمتر وکمتر باشد هم برادر برای من هم پسر برای دیگری

و باز هم خواهری 26 ساله ام ، برای جوجه ای که تمام جوجه بودن و بعد ترها بزرگ شدنش با دقایق نوجوانی و جوانی من گره خورد ...هم ذائقه ی خوردنش مطابق شد با عادات غذایی  درست و غلطم هم اندک اندک بو گرفت از خصوصیات اخلاقی دشوارم ، مثل وسواس ...

همسری  8 ساله ام شاید هم اندکی کمتر و بیشتر ، همراه مردی که صبوریش در این لحظه پر رنگ تر از هر چیز دیگر در نگاهم بزرگ می نماید که همیشه از همه جا حتی از چشمانش نیز ان صبوری جاری است و عجیب به من کم صبر هم سرایت کرده ، مثل او نشده ام اما بسیار پیشرفت داشته ام

 و باز هم  هستم :

دوستی با سابقه ای از 30 سال تا حتی چند روز و چند ماه

همکاری با سنوات 14 ساله و دیرترها چند ماهه

همسایه ای از آن دورها تا همین نزدیکی ها

اما از همه مهم تر

مادری 4 ماه و 22 روز و 14 ساعت و 58 دقیقه و 47 ثانیه ایم!!!!!!!!!!!!! نه اندکی بیشتر و نه اندکی کمتر منهای آن 8 ماه و چند روز....

واین مادری را انگار بیشتر از هر چیز دیگر دوست دارم ،

شاید حسی جدید است

شاید حسی متفاوت است

شاید چون فاصله دار شد با مابقی نقش هایم بدینسان شیرین می نماید

شاید آن دیگری که به واسطه اش مادر شده ام این چنین همه کس شدن را آموخته است

دوست دارم همه ی نقش هایم را دوست دارم و این یکی را مادر امیر فندق شدن را از همه بیشتر....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

نیم وجبی
28 آذر 91 14:42
مرسی ازحرف قشنگتون لینکتون کردم
مامان بردیا قلقلی
28 آذر 91 14:43
سلام مامان امیر
پسمل نازی داری خذا حفظش کنه


ممنون هم من هم امیر
سمیه جون
29 آذر 91 8:44
تازه کجای این نقش مادری رو دیدی شما.....بذار به اونجایی که این نقش به تعامل متقابل می رسه برسی....اون وقت تازه درک می کنی شیرینی اش را ....(تا می توانی از اینکه شما طرف فعال نقشتان هستید استفاده کنید شاید وقتی شدید طرف منفعل این همه ایفای نقش به شما نچسبد...البته انشاءاله که همیشه این نقش از آن نقشهای چسبناک باشد مامان الی
honar
30 آذر 91 11:30
salam , eftekhar daram mano ham ghabool konin joze oon dirtarha....shad bashin


با افتخار هستید قربان
گلبرگ
1 دی 91 14:50
چه جالب الی مامان
اصلا فکر نمی کردم از من بزرگتر باشی
وقتی دیدم تولد شمسی قمری پسرک با مامانش یکی شده حدس زدم حول و حوش 33-34 ساله باشی اما بازم فکر نمی کردم از من بزرگتر باشی شاید چون امیرفندقی از آریا جون کوچکتره این حس رو داشتم
الهی که در سلامت کامل تن و جان بالا سر پسرک باشی


بله مامانی درست حدس زدید مال همون حوالی هستم، تصمیم سختی بود دیر گرفتیم و اشتباه کردم ...خودم رو محروم کردم از این همه لذت
باران قلنبه
1 دی 91 16:59
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5