امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

اِليــــــــــــما

فکر امیر فندقی

1391/9/18 14:23
نویسنده : اِليــــما
428 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که در به در پرستارم و بزرگترین درد مادران شاغل را پیدا کردن پرستاری امین و معتمد و معتقد و با حوصله و با سواد برآورد نموده ام با خودم فکر می کنم اگر مرخصی بدون حقوق بگیرم و بمانم کنار فندق از نی نی یک مامان پر دلشوره ی دیگر هم مراقبت کنم و درآمدی هم کسب کنم ....

 

جدی ها

شاید هم بد نباشد..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ثنا و ثمین
18 آذر 91 15:16
منم موافقم.فکر خوبیه


پس اگه کسی دنبال پرستار بود من هستم با حوصله و مهربون خیلی برام تبلیغ کنید یه وبلاگ هم هدیه به نی نی .دختر باشه بهتره هر دو تا رو تجربه می کنم ای جانم ای جانم


زری مامان مهدیار
18 آذر 91 18:41
خیلی هم فکر خوبیه
ولی واقعاً خیلیییییییی کار سختیه پیدا کردن پرستار قابل اعتماد
ایشالا که موفق باشی
هر کاری که کنی سلامت روحی و جسمی فندق کوچولو از همه مهم تره


شما هم برام دعا کن خیــــــــــــــــــــــــلی
مامان ماني مسافر كوچولو
19 آذر 91 12:16
سلام
ايشاا.. هر كار ميكني به صلاح ني ني باشه بوس برا ني ني


ممنون دعا کنید برای من و امیرک
گلبرگ مامان آریا
19 آذر 91 14:14
عزیزم من هم همین مشکل رو داشتم
واسه همین تو ماه 7 بارداریم کار رو بوسیدم و گذاشتمش کنار


اوضاع مالی در وضع فلاکت است گفتم فلاکت که دقیقا منظورم را درک کنی
مامان مهندس امیرسام
5 دی 91 8:41
الی جان اگه طرف رو یافتی تو رو خدا یه خبری هم به من بده


چشم مامانی ممنونم