امیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدلامیر رضا همه کس الی مامان و بابا دلدل، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

اِليــــــــــــما

سلام پسر گل مامان

1392/6/30 9:09
نویسنده : اِليــــما
722 بازدید
اشتراک گذاری

آرادم

عزیزم

مسافر لحظه های دیروز و هنوز و همیشه ام

پسر نازنینم ، همسفر لحظه های خوب زندگیم

با حضورت به لطف خدای خوب مهربانم حسی متفاوت معنوی و معجزه ای بزرگ  را در درونم تجربه  می کنم . در بطنم آنجاییکه جز خودم  و خدای همیشه لحظاتم کسی از آن با خبر نیست ، خبری دارم

خبری پاک            بی آلایش            رها از همه دغدغه های عصر آهن و آدم و غروب            

خبری به نام تو   آراد

خبری به وسعت جهانی که از آن می آیی

خبری به پاکی روح بزرگت که چندی پیش خدا در آن دمیده است

پسرم  می کوشم که از تو از لحظه های مشترکمان از دنیایی که قرار است در همین نزدیکی به سراغش آیی برایت قصه های زیبا باز گویم

می کوشم  از آنچه قرار است در آینده ای  که در دوقدمی به انتظار قدومت نشسته است ، روایت های شیرین و نغز  سرایم برایت بگویم من و پدرت چقدر منتظر لمس حضور و درک وجودت هستیم

داشتنت را ارج می نهم

به مادر بودن تو افتخار می کنم

و در برابر همه اتفاق های زندگی صبور می مانم تا اولین مشقت از زندگی صبوری باشد آرادام

الی مامان – 06/01/1390- در 19 هفتگی شما

 انتظار روزهای منتظربودنم به سر رسید معجزه ام ، فرشته  آرادم سپنتا و پاک در آغازین دقایق روز جمعه 6 مرداد سال 1391، روز هفتم ماه مبارک رمضان به دنیا آمد تا هم ماه تولد شمسی و قمری مادرش ، امیرش باشد از همان روز تا همیشه معجزه ام را در آغوش دارم این روزها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمو سلی
8 فروردین 91 20:27
خب "امیر رضا" که قشنگ نره تازشم اسم بیمارستان نیست!!!
ناشناس
10 فروردین 91 0:36
الی مامان
13 فروردین 91 7:50
عموسلی وبلاگ دامبو چی میشه؟؟؟